استاندار همدان گفت:

 هنر پویانمایی ترویج صلح و خلاقیت

استاندار همدان گفت: هنر پویانمایی ترویج صلح و خلاقیت است و باید از هنر به خوبی بهرمند شویم.

 هنر پویانمایی ترویج صلح و خلاقیتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت  استاندار همدان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان بیش از6هزار نفر در طول سه روز برگزاری جشنواره از برنامه‌های فرهنگی و جنبی جشنواره  پویانمایی در میادین  سطح شهر استفاده کردند.

وی با بیان اینکه استان همدان در حوزه انیمیشن صاحبنظران و افراد بزرگی که دارد که باید از آنها حمایت شود گفت: سرزمین بزرگ همدان با 500 سال پایتختی امپراطوری ایران و وجود مفاخر و مشاهیر ارزشمند آمادگی این را دارد که  انمیشن 10  مشاهیر و مفخر بزرگ استان همدان را تولید کرده و هزینه این سفارش را با مشارکت صداوسیما متقبل خواهیم شد.

استاندار همدان انیمشین را ترویج صلح و خلاقیت دانست و خاطر نشان کرد: باید از این ظرفیت برای معرفی مفاخر، مشاهیر و ظرفیت های فرهنگی  جامعه نهایت استفاده را کرد.

نیکبخت نقش اساسی صداوسیما در امیدواری مردم بیان کرد: شور و شعفی که در ایام برگزاری جشنواره پویانمایی در همدان ایجاد شد، بسیار بی‌نظیر بود.

وی  با اشاره به استقرار دبیر خانه دائمی جشنواره ملی پویانمایی در همدان و تاسیس دانشکه صدا و سیما در این استان گفت: از تمامی ظفیت ها و توان خود  وکمک و همکاری  رئیس رسانه ملی برای تحقق این دو امر استفاده خواهیم کرد .

استاندار با اشاره به فرسودگی ساختمان سازمان صداوسیما در همدان، خواستار همکاری رئیس صداوسیما در حل این مشکل شد و گفت: آمادگی داریم که در این حوزه همکاری کنیم تا مشکل این سازمان حل شود .

نیکبخت با اشاره به اینکه  همدان در حوزه گردشگری ظرفیت های بی نظیری دارد گفت: استانی به شایستگی همدان در حوزه گردشگری در خاورمیانه وجود ندارد که  ظرفیت‌های  بی نظیراین شهر در این حوزه مغفول مانده است.

وی  با بیان اینکه برای تبلیغ پتانسیل گردشگری همدان نیاز به کمک صداوسیما داریم، گفت: دو رویداد  مهم گردشگری 2018 در همدان برگزار خواهد شد که بیش از 140 کشور جهان در این شهر حضور می‌یابند که فرسصتی بی نظیر برای  معرفی همدان به جهان و شناخت ظرفیت های ناشناخته گردشگری این استان است.

استاندار با اشاره به اینکه همدان شهر جهانی سفال است و بزرگترین غار آبی جهان را دارد، اظهار کرد: باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود.

نیکبخت در ادامه تاکید کرد: از رئیس صداوسیما  در خواست داریم تمام مراکز استان‌ها طی این 6 ماه برنامه خاصی برای تبلیغ گردشگری همدان و معرفی آن داشته باشند.

انتهای پیام/ج

پویانمایی در خدمت صلح و خلاقیت جامعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.